Het schaduwkabinet: week 24 - 2011

Message Bookmarked
Bookmark Removed

“Jaarlijks 700 doden door geluidshinder”. Met gevaar voor eigen leven schenken wij u onze lijstjes uit het:

Schaduwkabinet

We luisterden naar: 40 Watt Sun, Mountains, Battles, Birds Of Passage, Brontide, Fink, Vladimír Godár, Mathias Grassow, El Hadra, Nicolas Jaar, Tomáš Kočko & Orchestr Godula, Lotte Kestner, Mountains, My Dying Bride, Puzzle Muteson, Σαβίνα Γιαννάτου & Νεκτάριος Καραντζής, Evan Caminiti, N.O.R.E., Barn Owl, Sylvester Anfang II, Expo ’70, Wild Beasts, Bill Wells & Aidan Moffat, Hexvessel, Virus en Morbid Angel.

Jan Willem Broek, Tuesday, 14 June 2011 20:30 (fifteen years ago)

http://4.bp.blogspot.com/-rIoKIDHbZkw/TagXEzkCkjI/AAAAAAAAAC0/zXEz7MHZoUM/s1600/TheWeeknd_HouseOfBalloons-594x5942.jpg

is geloof ik kratis op t internet te vinden, ik bedoel zelfs legaal. soort poor man's R Kelly, The-Dream, N*E*R*D. wel cool en lijzige en uit-ge-sponnen vooral over girls girls girls.

Ludo, Thursday, 16 June 2011 09:32 (fifteen years ago)

Net verhuisd.
Al ongeveer een maand geen internet/tv/telefoon. Heerlijk!
Het vinyl regeert en je houdt volop tijd over om je Billys in elkaar te zetten.

clismo, Thursday, 16 June 2011 09:56 (fifteen years ago)

@Ludo: klopt ja, dat schreef ik hier namelijk al Schaduwkabinet week 23

Jan Willem Broek, Thursday, 16 June 2011 16:35 (fifteen years ago)

bij deze beaamt dan :)

midden van de plaat (of mixtape) vind ik 't beste. (vanaf die dubsteppy fase in de titeltrack)

Ludo, Thursday, 16 June 2011 19:47 (fifteen years ago)

http://joonbug.com/media/zQgRYiRJDiA/clarenceclemons2.jpg

genoeg haterts van die solo's natuurlijk, maar als Bigger Than Life personage toch wel cruciaal, zelfs al op Ashbury Park. RIP

Ludo, Sunday, 19 June 2011 08:01 (fifteen years ago)

:(

Thijs, Sunday, 19 June 2011 10:03 (fifteen years ago)

Morbid! Morbid!

Thijs, Monday, 20 June 2011 07:50 (fifteen years ago)

tjonge, dat is verrekte evil.

bas, Monday, 20 June 2011 08:32 (fifteen years ago)

Een curieuze compositie …

Martijn Busink, Monday, 20 June 2011 10:18 (fifteen years ago)

Quatro Vulgoré?

Martijn Busink, Monday, 20 June 2011 10:21 (fifteen years ago)

Is Adriaanse de Brian Clough van Nederland, dacht ik ineens. provocateur pur sang, arrogant, one-liners, en mooie dingen gedaan met kleine clubjes, mislukt bij het Grote Ajax. (al vergeet ik altijd dat ie dat zelf als hoofd opleidingen had opgebouwd) en bondscoach van Oranje zal ie waarschijnlijk net als Clough van Engeland, ook nooit worden...

Ludo, Tuesday, 21 June 2011 17:01 (fifteen years ago)

Vergeet De Theejuffrouw niet. En inderdaad, Clough was denk ik ook wel een typje voor 'n fietsvakantie.

Thijs, Tuesday, 21 June 2011 17:10 (fifteen years ago)

Vergeet De Theejuffrouw niet

gheh! :)

Ludo, Wednesday, 22 June 2011 06:56 (fifteen years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.