Rolling "teh lolz" draadje

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Not all messages are displayed: show all messages (1075 of them)

Haha, geniaal.

Pacobs, Wednesday, 11 March 2009 10:43 (seventeen years ago)

The International Jewish Conspiracy

Martijn ter Haar, Sunday, 15 March 2009 12:22 (seventeen years ago)

hum. waarom weet ik eigenlijk niet hoe je youtube filmpjes embed alhier?
anyway, klikklikklik dus.

Joris Stereo, Monday, 23 March 2009 23:19 (seventeen years ago)

Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 13:53 (seventeen years ago)

effe die van Joris nog embedden, hij is leuk, de aankondiging alleen al en check die fraaie Joodse neus van de accordeonist (of is dat een anti-semitische opmerking? ;) )

Ludo, Wednesday, 25 March 2009 14:29 (seventeen years ago)

Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 14:46 (seventeen years ago)

Is die polka een liedje van dat kikkermeisje?

Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 14:48 (seventeen years ago)

Katy Perry. Zie related videos. Heef die iets met kikkers?

clismo, Wednesday, 25 March 2009 15:10 (seventeen years ago)

Ze deed een kikker na voor Jakhals Frank in DWDD. :)

Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 15:37 (seventeen years ago)

if you're hot bitches, were too shy to talk to you..
no party is a party without a Phil Collins tune

Ludo, Wednesday, 25 March 2009 20:34 (seventeen years ago)

Mooi he, conceptual continuity noemde Zappa dat. :)

Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 23:54 (seventeen years ago)

Martijn ter Haar, Friday, 27 March 2009 10:15 (seventeen years ago)

http://i12.photobucket.com/albums/a204/motefuzz/nunchuck.gif

Ludo, Saturday, 28 March 2009 10:15 (seventeen years ago)

Martijn ter Haar, Saturday, 28 March 2009 11:29 (seventeen years ago)

two weeks pass...

http://i466.photobucket.com/albums/rr29/okarola/rihanna.jpg

Martijn Busink, Friday, 17 April 2009 17:25 (seventeen years ago)

gnagna

Ludo, Friday, 17 April 2009 19:09 (seventeen years ago)

Martijn Busink, Monday, 20 April 2009 11:43 (seventeen years ago)

effe die van Joris nog embedden

maar zelf kan ik het nog steeds niet dus de goegemeente zal even moeten klikken voor deze geniale Kanye-in-de-dop.

Joris Stereo, Tuesday, 21 April 2009 09:13 (seventeen years ago)

Je plakt gewoon de link hiero en submit. It ain't no rocket surgery.

Martijn Busink, Tuesday, 21 April 2009 09:28 (seventeen years ago)

Je plakt gewoon de link hiero en submit.

ja kom op zeg, dat is zo simpel daar kom je toch *nooit* op....

Joris Stereo, Tuesday, 21 April 2009 09:32 (seventeen years ago)

Show Formatting Help. ;)

Martijn Busink, Tuesday, 21 April 2009 09:36 (seventeen years ago)

werkt hetzelfde eigenlijk met plaatjes. ik dacht 't niet namelijk.

http://thisisphotobomb.com/wp-content/uploads/2009/04/tip-thief-of-drinks.jpg

let ook op de gast links die THE EYE doet om een meissie te hypnotiseren.

Ludo, Tuesday, 21 April 2009 11:36 (seventeen years ago)

ja dat werkt dus niet.

http://thisisphotobomb.com/wp-content/uploads/2009/04/tip-thief-of-drinks.jpg

Ludo, Tuesday, 21 April 2009 11:37 (seventeen years ago)

http://loltatz.com/

Martijn Busink, Wednesday, 22 April 2009 08:54 (seventeen years ago)

"strongman struggles with boob" is wel een hele goeie.

Ludo, Wednesday, 22 April 2009 09:17 (seventeen years ago)

Is al een oudje maar blijft leuk :)

http://img.skitch.com/20090422-ew4xb5t963n31fauk7sbtpb51c.png

arnout, Wednesday, 22 April 2009 17:08 (seventeen years ago)

Turbo op de turbo!!

arnout, Wednesday, 22 April 2009 20:48 (seventeen years ago)

vooral het ijs smelt gedeelte is briljant.

Ludo, Saturday, 25 April 2009 13:57 (seventeen years ago)

hmm doet ie t nou niet:

Ludo, Saturday, 25 April 2009 14:02 (seventeen years ago)

Lol!

Martijn Busink, Saturday, 25 April 2009 14:37 (seventeen years ago)

my brain says not but my body says YES! :)

Ludo, Sunday, 26 April 2009 08:39 (seventeen years ago)

two weeks pass...

Yessir, ich kann boogie…

Martijn Busink, Wednesday, 13 May 2009 09:53 (seventeen years ago)

http://awkwardfamilyphotos.com/

Martijn Busink, Wednesday, 13 May 2009 10:12 (seventeen years ago)

hij is leuk (vooral die awkward family site)

Ludo, Wednesday, 13 May 2009 13:23 (seventeen years ago)

http://www.southparkstudios.com/episodes/220762

OMC, Friday, 15 May 2009 17:49 (seventeen years ago)

Net op m'n oud een beetje mee zitten jengelen op:

ihkv de integratie. :)

(en gelukkig bij embedden geen comments)

Martijn Busink, Friday, 15 May 2009 22:02 (seventeen years ago)

de stroom Fokke & Sukke cartoons is eindeloos, maar soms zijn ze erg leuk.
http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_6088_9721eb4de12a062ed323cb27c680fc7db2136664.gif

Ludo, Wednesday, 20 May 2009 11:57 (seventeen years ago)

http://img.skitch.com/20090528-crr9ahrqs8stp4br1wsfbewg9j.png

arnout, Thursday, 28 May 2009 21:28 (seventeen years ago)

haha

Ludo, Friday, 29 May 2009 07:19 (seventeen years ago)

http://img.skitch.com/20090602-t9ax6td1iffsy2tkx1cyuf9jbb.png

arnout, Tuesday, 2 June 2009 15:16 (seventeen years ago)

https://www.youtube.com/watch?v=nDmtHv-0wNU

arnout, Monday, 8 June 2009 20:00 (seventeen years ago)

https://www.youtube.com/watch?v=pCdmiZyyGjQ

Martijn Busink, Wednesday, 10 June 2009 10:28 (seventeen years ago)

Lol Dagestan. Heb een paar van de grappigste liedjes uit Dagestan bij elkaar geharkt. Bereid je voor op hysterische drums, cheesy synthesizers en merkwaardige vocalen. Download (RS).

Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 08:48 (seventeen years ago)

Vrolijke moppies. Maar je moet wel effe wat foto's uploaden op last.fm. ;-)

clismo, Tuesday, 16 June 2009 20:07 (seventeen years ago)

Moet ik ze wel kunnen vinden. Bij een naam (in 't Cyrillisch) kreeg ik Hollandse vuilniszakken. :)

Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 20:13 (seventeen years ago)

Oh, en een boxbal op de stormfront site... wtf?

Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 20:20 (seventeen years ago)

Die gasten zijn natuurlijk als de dood dat de Dagestanse pop het authentiek Hollandsche repertoire van bijv. Nick en Simon uit de hitlijsten verdrijft.

clismo, Wednesday, 17 June 2009 08:03 (seventeen years ago)

V-Dam Killa Bees!

Martijn Busink, Wednesday, 17 June 2009 08:55 (seventeen years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.