Haha, geniaal.
― Pacobs, Wednesday, 11 March 2009 10:43 (seventeen years ago)
http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2009/02/funny-pictures-your-cat-likes-the-movie-the-shining.jpg
― OMC, Sunday, 15 March 2009 09:39 (seventeen years ago)
The International Jewish Conspiracy
― Martijn ter Haar, Sunday, 15 March 2009 12:22 (seventeen years ago)
hum. waarom weet ik eigenlijk niet hoe je youtube filmpjes embed alhier? anyway, klikklikklik dus.
― Joris Stereo, Monday, 23 March 2009 23:19 (seventeen years ago)
― Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 13:53 (seventeen years ago)
effe die van Joris nog embedden, hij is leuk, de aankondiging alleen al en check die fraaie Joodse neus van de accordeonist (of is dat een anti-semitische opmerking? ;) )
― Ludo, Wednesday, 25 March 2009 14:29 (seventeen years ago)
― Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 14:46 (seventeen years ago)
Is die polka een liedje van dat kikkermeisje?
― Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 14:48 (seventeen years ago)
Katy Perry. Zie related videos. Heef die iets met kikkers?
― clismo, Wednesday, 25 March 2009 15:10 (seventeen years ago)
Ze deed een kikker na voor Jakhals Frank in DWDD. :)
― Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 15:37 (seventeen years ago)
if you're hot bitches, were too shy to talk to you..no party is a party without a Phil Collins tune
― Ludo, Wednesday, 25 March 2009 20:34 (seventeen years ago)
Mooi he, conceptual continuity noemde Zappa dat. :)
― Martijn Busink, Wednesday, 25 March 2009 23:54 (seventeen years ago)
― Martijn ter Haar, Friday, 27 March 2009 10:15 (seventeen years ago)
http://i12.photobucket.com/albums/a204/motefuzz/nunchuck.gif
― Ludo, Saturday, 28 March 2009 10:15 (seventeen years ago)
― Martijn ter Haar, Saturday, 28 March 2009 11:29 (seventeen years ago)
http://i466.photobucket.com/albums/rr29/okarola/rihanna.jpg
― Martijn Busink, Friday, 17 April 2009 17:25 (seventeen years ago)
gnagna
― Ludo, Friday, 17 April 2009 19:09 (seventeen years ago)
― Martijn Busink, Monday, 20 April 2009 11:43 (seventeen years ago)
effe die van Joris nog embedden
maar zelf kan ik het nog steeds niet dus de goegemeente zal even moeten klikken voor deze geniale Kanye-in-de-dop.
― Joris Stereo, Tuesday, 21 April 2009 09:13 (seventeen years ago)
Je plakt gewoon de link hiero en submit. It ain't no rocket surgery.
― Martijn Busink, Tuesday, 21 April 2009 09:28 (seventeen years ago)
Je plakt gewoon de link hiero en submit.
ja kom op zeg, dat is zo simpel daar kom je toch *nooit* op....
― Joris Stereo, Tuesday, 21 April 2009 09:32 (seventeen years ago)
Show Formatting Help. ;)
― Martijn Busink, Tuesday, 21 April 2009 09:36 (seventeen years ago)
werkt hetzelfde eigenlijk met plaatjes. ik dacht 't niet namelijk.
http://thisisphotobomb.com/wp-content/uploads/2009/04/tip-thief-of-drinks.jpg
let ook op de gast links die THE EYE doet om een meissie te hypnotiseren.
― Ludo, Tuesday, 21 April 2009 11:36 (seventeen years ago)
ja dat werkt dus niet.
― Ludo, Tuesday, 21 April 2009 11:37 (seventeen years ago)
http://loltatz.com/
― Martijn Busink, Wednesday, 22 April 2009 08:54 (seventeen years ago)
"strongman struggles with boob" is wel een hele goeie.
― Ludo, Wednesday, 22 April 2009 09:17 (seventeen years ago)
Is al een oudje maar blijft leuk :)
http://img.skitch.com/20090422-ew4xb5t963n31fauk7sbtpb51c.png
― arnout, Wednesday, 22 April 2009 17:08 (seventeen years ago)
Turbo op de turbo!!
― arnout, Wednesday, 22 April 2009 20:48 (seventeen years ago)
vooral het ijs smelt gedeelte is briljant.
― Ludo, Saturday, 25 April 2009 13:57 (seventeen years ago)
hmm doet ie t nou niet:
― Ludo, Saturday, 25 April 2009 14:02 (seventeen years ago)
Lol!
― Martijn Busink, Saturday, 25 April 2009 14:37 (seventeen years ago)
my brain says not but my body says YES! :)
― Ludo, Sunday, 26 April 2009 08:39 (seventeen years ago)
Yessir, ich kann boogie…
― Martijn Busink, Wednesday, 13 May 2009 09:53 (seventeen years ago)
http://awkwardfamilyphotos.com/
― Martijn Busink, Wednesday, 13 May 2009 10:12 (seventeen years ago)
hij is leuk (vooral die awkward family site)
― Ludo, Wednesday, 13 May 2009 13:23 (seventeen years ago)
http://awkwardfamilyphotos.files.wordpress.com/2009/04/redneck_mulletfamilyportrait.jpg?w=267&h=426
― Dr. Phil, Wednesday, 13 May 2009 13:25 (seventeen years ago)
http://www.southparkstudios.com/episodes/220762
― OMC, Friday, 15 May 2009 17:49 (seventeen years ago)
Net op m'n oud een beetje mee zitten jengelen op:
ihkv de integratie. :)
(en gelukkig bij embedden geen comments)
― Martijn Busink, Friday, 15 May 2009 22:02 (seventeen years ago)
de stroom Fokke & Sukke cartoons is eindeloos, maar soms zijn ze erg leuk.http://www.foksuk.nl/content/formfield_files/formcartoon_6088_9721eb4de12a062ed323cb27c680fc7db2136664.gif
― Ludo, Wednesday, 20 May 2009 11:57 (seventeen years ago)
http://img.skitch.com/20090528-crr9ahrqs8stp4br1wsfbewg9j.png
― arnout, Thursday, 28 May 2009 21:28 (seventeen years ago)
haha
― Ludo, Friday, 29 May 2009 07:19 (seventeen years ago)
http://img.skitch.com/20090602-t9ax6td1iffsy2tkx1cyuf9jbb.png
― arnout, Tuesday, 2 June 2009 15:16 (seventeen years ago)
https://www.youtube.com/watch?v=nDmtHv-0wNU
― arnout, Monday, 8 June 2009 20:00 (seventeen years ago)
https://www.youtube.com/watch?v=pCdmiZyyGjQ
― Martijn Busink, Wednesday, 10 June 2009 10:28 (seventeen years ago)
Lol Dagestan. Heb een paar van de grappigste liedjes uit Dagestan bij elkaar geharkt. Bereid je voor op hysterische drums, cheesy synthesizers en merkwaardige vocalen. Download (RS).
― Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 08:48 (seventeen years ago)
Vrolijke moppies. Maar je moet wel effe wat foto's uploaden op last.fm. ;-)
― clismo, Tuesday, 16 June 2009 20:07 (seventeen years ago)
Moet ik ze wel kunnen vinden. Bij een naam (in 't Cyrillisch) kreeg ik Hollandse vuilniszakken. :)
― Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 20:13 (seventeen years ago)
Oh, en een boxbal op de stormfront site... wtf?
― Martijn Busink, Tuesday, 16 June 2009 20:20 (seventeen years ago)
Die gasten zijn natuurlijk als de dood dat de Dagestanse pop het authentiek Hollandsche repertoire van bijv. Nick en Simon uit de hitlijsten verdrijft.
― clismo, Wednesday, 17 June 2009 08:03 (seventeen years ago)
V-Dam Killa Bees!
― Martijn Busink, Wednesday, 17 June 2009 08:55 (seventeen years ago)