Rolling "teh lolz" draadje

Message Bookmarked
Bookmark Removed
Not all messages are displayed: show all messages (1075 of them)

Wel jammer dat de heren chirurgen er zo te keer gaan.

Ja, in het clipje wordt ze zo af en toe ter plekke nog effies bij-gelaserd ;) 't Is wel een erg statisch performance overigens, of is dat gebruikelijk?

Hiram, Wednesday, 5 November 2008 22:25 (seventeen years ago)

Ja, ik begrijp de heren chirurgen opmerking ook niet zo. Of gaat het om de erg smalle en rechte neusjes van de dames. Het is net als met doping. Zolang je geen bewijs hebt, is het naturel. Weet jij veel, misschien is een pict wel een van hun voorouders. Kan best.

Monique, Wednesday, 5 November 2008 22:40 (seventeen years ago)

De video was geen voorbeeld van de chirurgie, ik denk namelijk dat Yara niet 'behandeld' is.

Haifa Wehbe en Asala Nasri zijn daarentegen wel, dat dacht ik meteen toen ik een foto zag en daar is men het ook over eens (als de betreffende dames het al niet gewoon bevestigd hebben, maar ik lees geen Arabische roddelbladen).

Martijn Busink, Thursday, 6 November 2008 08:16 (seventeen years ago)

En dan nog iets: ze moeten het zelf weten (zoals Cher ooit zei: al hang ik m'n borsten op m'n rug, het zijn míjn borsten), maar ik mag wel vinden dat het geen vooruitgang is. En misschien is het in het echie ook wel anders dan op foto's en tv, maar in al die jaren dat de verknutselden de media bevolken kan ik toch wel stellen dat ík het geen vooruitgang vind.

Tenminste, als het gebeurt op mensen die al mooi zijn. Kijk, iemand met enorme flaporen kan er echt wel van opknappen, maar als je foto's van hoe heet ze, die zelfverklaard ambacatrice (of hoe je dat ook schrijft :D ), ziet van vroeger denk je: niks aan doen. Toch gedaan en ik vind het er niet uit zien (verder geen problemen met 'r, ze is wel grappig meestal), ík denk tenminste dat het beter was geweest zonder die opgeblazen toet.

Martijn Busink, Thursday, 6 November 2008 08:29 (seventeen years ago)

ambacatrice

Goeie bandnaam.

Hiram, Thursday, 6 November 2008 08:34 (seventeen years ago)

Oh, Marijke Helwegen bedoel je. Ja die ze zeker grappig. En begrijp me niet verkeerd. Ik heb niets tegen cosmetische chirurgie. Ook niets voor. Maar misschien denk ik daar anders over als mijn kaaklijn gaat flubberen.

Monique, Thursday, 6 November 2008 11:29 (seventeen years ago)

die ze zeker... huh. Ze is zeker, dus.

Monique, Thursday, 6 November 2008 11:30 (seventeen years ago)

http://blog.wfmu.org/freeform/images/2008/10/17/mccainsferatu_whalleywhat.jpg

Martijn ter Haar, Thursday, 6 November 2008 13:47 (seventeen years ago)

http://i33.tinypic.com/zteizc.jpg

Martijn Busink, Saturday, 8 November 2008 23:54 (seventeen years ago)

Hoe Niels in Columbia terecht gekomen is weet ik ook niet precies.

"Eén kuthaar trekt harder dan 10 paarden" zoals mijn collega in zijn tijd op de grote vaart heeft geleerd. :)

Mooie foto's ja. Ook wel tripje memorylane, van toen ik nog Oor las enzo. :)

Martijn Busink, Sunday, 9 November 2008 15:59 (seventeen years ago)

Svenska dansbands!
(nog meer bij de bron)

Martijn Busink, Sunday, 16 November 2008 16:52 (seventeen years ago)

Klassieke Japanse horror:

En een scene (lekker hoog tempo!):

Martijn ter Haar, Monday, 17 November 2008 09:27 (seventeen years ago)

Wow…

Just, wow…

Martijn Busink, Monday, 17 November 2008 09:55 (seventeen years ago)

http://3.bp.blogspot.com/_v1-Hn34JR_c/SLffUSMAM5I/AAAAAAAAAXo/uqbOrS5WwOI/s400/Obama_Poster_Cowbell.gif

Martijn ter Haar, Wednesday, 19 November 2008 12:06 (seventeen years ago)

Justin Timberlake Saturday Night Live spoof van de single van het jaar:

Hiram, Sunday, 23 November 2008 13:37 (seventeen years ago)

Black Dynamite! (die trailer wordt natuurlijk nooit overtroffen door de film)

Martijn ter Haar, Tuesday, 25 November 2008 18:49 (seventeen years ago)

Leuke hoezenkwis:
http://thequietus.com/articles/00760-it-s-a-question-of-mime-play-the-quietus-album-cover-quiz-game

Rick Buur, Tuesday, 25 November 2008 23:45 (seventeen years ago)

Rick Buur, Thursday, 27 November 2008 22:43 (seventeen years ago)

Ja, die kreeg ik ook al voorgeschoteld, in het kader "LOLZ...dit staat je te wachten."

Eigenlijk vond ik die gefrustreerde commentaren bij het filmpje veel enger.

OMC, Friday, 28 November 2008 08:55 (seventeen years ago)

Eigenlijk vond ik die gefrustreerde commentaren bij het filmpje veel enger.

Het is beter voor je ziel om heel terughoudend te zijn met het lezen van commentaren op Youtube. Laatst een stukje Schindlers List bekeken, de hoeveelheid antisemitische vuiligheid eronder was ongelooflijk.

Rick Buur, Friday, 28 November 2008 10:00 (seventeen years ago)

Het is beter voor je ziel om heel terughoudend te zijn met het lezen van commentaren op Youtube.

LOL, hoe waar. Echt het meest depressieve deel van het internet. Maakt niet uit welke filmpje het loopt altijd uit op ruzie.

OMC, Friday, 28 November 2008 10:15 (seventeen years ago)

haha wat een lief filmpje. nu kun je nog sociologisch gaan analyseren hoe de rollen in dat vriendengroepje verdeeld zijn, wie is de queen bee, wie zijn de helpers, wie wordt er buitengelosten (het meisje helemaal rechts?)
;)

Ludo, Friday, 28 November 2008 10:35 (seventeen years ago)

Deze kreeg ik dan in de mail, zoals iemand opmerkt: "this was such a fucking epic moment in the history of man." :)

OMC, Friday, 28 November 2008 11:47 (seventeen years ago)

Ja, die kreeg ik ook al voorgeschoteld

Ik heb een vriend, dr. in de fysische chemie, die reageert net zo als het Nederlands Elftal verliest.

Is dat de echte Rick Astley? Dan is meteen duidelijk waarom hij verdwenen is: hij is ingevroren geweest. Die man moet toch al dik in de 40 zijn?

Martijn ter Haar, Friday, 28 November 2008 11:58 (seventeen years ago)

hij is ingevroren geweest.

Aan die jas te zien wel. Nou mag hij weer twintig jaar wegblijven. Man, die ***** zomer dat hij heerste, wat een ramp.

OMC, Friday, 28 November 2008 12:04 (seventeen years ago)

Astley was voted by Internet users "Best Act Ever" at the MTV Europe Music Awards 2008.[3]

MTV wilde vervolgens de prijs niet meer uitreiken. Comment van Astley "they were thoroughly rickrolled" :)

Ludo, Friday, 28 November 2008 12:40 (seventeen years ago)

Martijn Busink, Monday, 1 December 2008 13:29 (seventeen years ago)

Ja, is 't weer kersemus dan…

Martijn Busink, Sunday, 7 December 2008 14:57 (seventeen years ago)

absolute classic.

Ludo, Sunday, 7 December 2008 15:01 (seventeen years ago)

jonge jonge god god godverdomme wat heb ik altijd een gezeik met jou!

Ludo, Sunday, 7 December 2008 15:01 (seventeen years ago)

Als Waardenberg het deed zou je denken: hij overdrijft. :D

Martijn Busink, Sunday, 7 December 2008 15:17 (seventeen years ago)

OMC, Tuesday, 9 December 2008 08:36 (seventeen years ago)

En waarom lees ik hier geen recensies over!!!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/51pSjjuS8FL._SS500_.jpg

OMC, Wednesday, 10 December 2008 10:10 (seventeen years ago)

Deze moet maar in de fucking LOLZ draad:

OMC, Tuesday, 16 December 2008 11:45 (seventeen years ago)

haha die Pokeballs. maar wat gebeurde er nou in 't echt met die 2e schoen.
Wat je ook van Bush vind bij blijft er wel cool onder.
Blijft de vraag hoeveel jaartjes mag die journalist brommen wegens het beledigen en aanvallen van een bevriend staatshoofd :)

Ludo, Tuesday, 16 December 2008 12:48 (seventeen years ago)

http://newslinx.org/SA/random-task.gif
http://img.photobucket.com/albums/v669/BEUndertaker/stooges.gif

Martijn Busink, Tuesday, 16 December 2008 12:49 (seventeen years ago)

two weeks pass...

Legt zichzelf uit. :)

OMC, Monday, 5 January 2009 10:56 (seventeen years ago)

"Not this GAY RUBISH!!!> U SUCK TO HEL!!!"

Martijn Busink, Monday, 5 January 2009 10:58 (seventeen years ago)

http://davidleerothruns.ytmnd.com/

Martijn Busink, Thursday, 15 January 2009 16:23 (seventeen years ago)

73% van de bevolking ergert zich aan journalistieke clichés (niet alleen popjournalisten maken zich er schuldig aan.)

Martijn ter Haar, Friday, 16 January 2009 10:29 (seventeen years ago)

Toch zie ik daar alweer "de gevarenzone" en "het financiële plaatje" langskomen. ;)

OMC, Friday, 16 January 2009 10:39 (seventeen years ago)

http://img181.imageshack.us/img181/5187/flowheavymetalzc9.jpg

Martijn Busink, Saturday, 17 January 2009 13:52 (seventeen years ago)

Niet te lezen, ff wat groter:
http://img149.imageshack.us/img149/4086/flowheavymetalml8.jpg

Martijn Busink, Saturday, 17 January 2009 13:55 (seventeen years ago)

meer mensen zijn creatief bezig met microsoft's songsmith.
ik denk dat ik een apple ga kopen.

Joris Stereo, Saturday, 17 January 2009 14:22 (seventeen years ago)

haha Roxanne is erg leuk, maar er staat me vaag bij dat dat nummer ook al in Moulin Rouge tot 'n tango/bossa nova dingetje was gemaakt.

Ludo, Saturday, 17 January 2009 14:49 (seventeen years ago)

Martijn Busink, Saturday, 17 January 2009 14:49 (seventeen years ago)

meer mensen zijn creatief bezig met microsoft's songsmith.
ik denk dat ik een apple ga kopen.

Ik vind het concept van Songsmith wel erg leuk hoor en de programmering vernuftig, dat automatisch de juiste akkoorden gevonden worden is toch wel magisch te noemen, maar goede liedjes ga je er echt niet mee bakken: het programma illustreert echt heel goed het niveau van musical liedjes :)

Koop je een Apple dan krijg je er iLife bij, een software pakket dat het 'vermaarde' "Garageband" bevat.
Waar dan weer wel aardige resultaten mee te halen zijn...ehm, niet door mezelf dan, ik heb er helaas het geduld niet voor :)

arnout, Saturday, 17 January 2009 21:12 (seventeen years ago)

Garageband schiet gauw te kort. Hangt tussen echte programma's (Ableton, Reason etc) en spielerei (Fruity Loops, Songsmith) in.

Ik vond het te minimaal. Maar ik heb ook geen geduld en houd het op een beetje voor me uit pielen. Niet de moeite van het opslaan waard.

Martijn Busink, Saturday, 17 January 2009 22:46 (seventeen years ago)

hee Fruity Loops is geen spielerei, mijn hele oeuvre komt daaruit ;) (en Akron/Family en Bauer* gebruiken 't ook)

*niet Fransje ;)

Ludo, Sunday, 18 January 2009 08:19 (seventeen years ago)


You must be logged in to post. Please either login here, or if you are not registered, you may register here.